© 2024 solvo B.V.

Pijn in bovenbuik en zij

Een week geleden kreeg ik pijn in mijn rechterbovenbuik en steken in mijn zij. langzaam wordt de pijn minder en ik loop dan ook niet krom van de pijn ofzo. Vandaag ben ik toch maar naar de huisarts gegaan en die dacht aan mijn galblaas. ik moet nu voor een echo naar het ziekenhuis. Op het moment heb ik nog een heel klein beetje last als ik de trap oploop of ren, wie herkent dit ik ben best wel bang voor wat het is


Heb je wel eens aan niergruis gedacht,want wat je schrijft komt me bekent voor.Maar je moet toch naar het ziekenhuis ben benieuwd wat daar uit komt veel sterkte.Judith

label.Geplaatst op 2003-08-20 20:31:14


Misschien een cyste???(meestal goedaardig vochtgezwel) Na een echo weet je het zeker... Succes! Karin v.N.

label.Geplaatst op 2003-08-29 21:47:56


Ik ben inmiddels in het ziekenhuis geweest en mijn galblaas is in orde. Voor de rest zag het er allemaal goed uit. Dus waar ik de pijn van heb gehad is nog steeds een raadsel. Ik heb nu al even geen pijn meer gehad

label.Geplaatst op 2003-09-01 21:23:16

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren