© 2024 solvo B.V.

Pijnscheuten in mijn hoofd???

Hallo, Sinds enkele jaren heb ik met verschillende tussenpozen flinke pijnscheuten in mijn hoofd. Ik heb dan het gevoel dat mijn hersenen, of iets dergelijks in mijn hoofd, zich samentrekt met stoten. Dit duurt enkele seconden en als ik mijn vingers heel hard tegen mijn hoofd aan drukt, boven mijn oren, en ga wrijven dan houd het langzaam op. Daarna voel ik mijn heel moe of zere ogen en een zere nek. Na een paar minuten is alles weer over. Ben zelf wel eens naar de huisarts geweest, die adviseerde mij om gewoon door te gaan slikken met de pil, microgynon 30, dus geen tussenpozen er in. Daar voel ik persoonlijk zelf niet veel voor, je blijft naar mijn idee te lang met die hormonen in je lijf zitten, en dat het daarbij ook wel goed is om een stopweek te hebben. Verder heb ik pleisters gekregen voor mensen die in de overgang zitten maar dat hielp helemaal niet, en ik zit zeer zeker nog niet in de overgang, 27 jaar. Dus ik ben nog niet echt veel wijzer geworden. Daarom ga ik nu eerst verder zoeken bij dit forum en internet. Herken iemand zich hier in en wat heb je er al aan gedaan. Alvast bedankt. Groetjes Morley.


kan het geen vorm van migraine zijn

label.Geplaatst op 2003-11-17 15:23:12

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren