© 2024 solvo B.V.

Privacy op verpleegafdeling

Wij zijn twee studenten aan de HBO-V in Leeuwarden. Voor onze afstudeeropdracht doen wij onderzoek naar de privacy van patienten op een afdeling in het algemeen ziekenhuis (ziekenhuis Nij Smellinghe, Drachten). Hiervoor zoeken wij informatie (alles is welkom). Hierbij denken wij met name aan privacy op de afdeling en niet aan het omgaan met persoonsgegevens. Wie kan ons hiermee helpen?


Ik denk dat jullie beter daar naar de juiste info kunnen zoeken want dit is gewoon een site die niet in verbinding staat met een ziekenhuis Succes

label.Geplaatst op 2003-02-24 11:52:07


Hallo Jut en Jul Een aantal studiegenoten van mij hebben hier ook hun afstudeeropdracht over gedaan. Probeer eens of je de scriptie op kunt vragen bij het Streekziekenhuis Koningin Beatrix in Winterswijk. Het gaat om een scriptie van dit jaar, dus van 2003. succes ermee Elena

label.Geplaatst op 2003-02-25 08:40:13


hoiii, ik las jullie oproepje op deze site en vond dit wel interessant omdat ik ook van plan ben mijn eindscriptie voor de niveau 4opleiding hierover te doen. hebben jullie voor mij wat informatie? alvast bedankt groetjes henriette

label.Geplaatst op 2005-02-13 20:56:08

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren