© 2024 solvo B.V.

Prive-klinieken

Wie kan ons aan de juiste link helpen om een lijst van de prive-klinieken te krijgen ? We hebben het stilaan gehad met de nederlandse algemene gezondheidszorg ! Of moeten we nu echt naar het buitenland voor simpele bloedtestjes om een reden die de dokter niet belangrijk genoeg vindt !?


probeer eens te zoeken op copernic daar vind je soms heel wat meer,

label.Geplaatst op 2003-04-05 20:51:46


Tegenwoordig moet je zo mondig zijn om iets klaar te krijgen, dat heb ik inmiddels ook al ondervonden. Je zou bij de huisarts het toch klaar moeten spelen om een of andere bloedtest te kunnen doen. Als je particulier verzekerd bent heeft een huisarts niks te weigeren. En je kunt bij het lab zelf ook bellen, alleen betaal je dan wel voor die test, terwijl normaal zo'n test vergoed wordt door het ziekenfonds. Ik weet helaas geen link voor prive-klinieken. Je zou het via zoeken kunnen proberen. veel succes.

label.Geplaatst op 2003-04-06 16:35:58


Hoi, Ik zou die lijst ook wel willen hebben. De enige kliniek die ik ken is de second opinion kliniek. Zij zijn juist in het leven geroepen om die mensen te helpen die er niet met de dokter uitkomen. Ik heb er persoonlijk goede ervaring mee. Check hun website anders even:secondopinionkliniek.nl Groetjes Marieke

label.Geplaatst op 2003-05-15 15:31:57

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren