© 2024 solvo B.V.

Probleem Help aub!! (?)

Hallo iedereen, ik heb sinds 2 maanden een vriendin en zij is nog niet aan de pil. Toch hebben we afgelopen vrijdag gemeenschap gehad, en dat zit me helemaal niet zo lekker. Ik heb het uiteraard wel met condoom gedaan (alles zat goed, condoom was niet lek ofzo!) Ze is dus heel onregelmatig ongesteld, wat normaal is als je nog niet aan de pil bent, maar dat brengt op het moment dus even de nodige spanning met zich mee..ze is namelijk al 4,5 weken niet ongesteld nu, maar ik hoop toch echt dat ze dat dit weekend wel wordt, anders heb ik een probleem of niet? Nogmaals, aan het condoom lag het niet, dus is mijn ongerustheid niet terecht of heb ik iets heel ergs gedaan? Groetjes Maarten


Hallo Maarten, Mocht je vriendin echt over tijd zijn ga dan snel naar de huisarts, een overtijd behandeling is minder erg dan een abortus! Sterkte

label.Geplaatst op 2003-04-24 21:33:20


je moet je niet zo druk maken. als het condoom niet kapot is gegaan kan ze ook niet zwanger wezen.

label.Geplaatst op 2003-05-04 16:03:23


hoi hoi, misschien nog een beetje late reactie, maar ik heb ergens eens gehoord dat je altijd na de eerste keer een beetje over tijd bent. of het waar is, is natuurlijk een heel ander verhaal.

label.Geplaatst op 2003-06-26 14:04:54


Beste Maarten, Daar ben ik het absoluut mee eens. Daarnaast zou ik als ik jullie was een zwangerschapstest doen. Dan weet je meteen waar je aan toe bent zodat, indien nodig, je op tijd passende maatregelen kan nemen. Overigens kunnen spanningen de ovulatie ook beinvloeden. Maar zoals ik al zei, neem de twijfel gewoon weg.

label.Geplaatst op 2003-04-25 10:25:38


Als ik het goed begrepen heb, hebben jullie vrijdag voor het eerst samen gemeenschap gehad? En hebben jullie 2 maanden verkering! Waarom ben jij dan bang dat je vriendin zwanger is? Als het zo is, dan in elk geval niet van jou. Mocht ik het allemaal verkeerd begrepen hebben, dan sluit ik mij bij de vorige 2 raadgevers aan. Zwangerschapstest doen dus.

label.Geplaatst op 2003-04-25 16:29:16

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren