© 2024 solvo B.V.

Progeria

Ik ben op zoek naar een site over Progeria en dan het liefst èèn in het Nederlands Als u zo\'n site weet wilt u me dan aub helpen alvast bedankt Groeten


heb je het al geprobeerd op:www.google.com? of bij www.vinden.nl succes

label.Geplaatst op 2003-02-10 12:31:56


Ik denk dat jij net als mij gisteravond het progamma op televisie heb gezien over progeria. Het heeft mij ieder geval erg aan gesproken. Nu ben ik dus wezen zoeken op het internet over deze ziekten en wat ik voor deze mensen kan betekenen. IK heb meerdere sites en organisaties gevonden. De grootste organisatie is de sunschine foundation. www. sunchinefoundation.org. Deze site is wel in het engels. In europa bestaat ook een grote organisatie. Progeriafamilycircle.de. Deze is wel in het nederlands. Ik hoop dat ik je iets geholpen heb. Nu heb ik ook gelijk een vraag aan jou. Ik zou graag een plaatje willen hebben wat gisteravond op televisie was. Het was een zwart-wit plaatje met een patientje er op met zo\'n ouderwets bedmutsje. Ik denk dat het een tekening was. Weet het niet helemaal zeker. De gene op het plaatje had een hele erg puntige neus. Ik kan dit plaatje niet vinden en ik zou graag een klinische les willen geven over dit onderwerp op mijn werk.Ik ben namelijk verzorgende. Nou succes en mischien hoor ik nog wel van jou!

label.Geplaatst op 2003-02-10 12:40:45


hallo ik zoek ook een site over progeria..... misschien kun je kijken op google ; progeria , ook kun je kijken op ilse, en misschien kun je een biblotheek raadplegen. je kunt ook naar medische sites gaan en vragen of ze informatie voor je hebben groetjes

label.Geplaatst op 2004-12-01 16:12:28


Bedankt voor je reactie hoor :) Ik heb die foto met dat mutsje op volgens mij inderdaad terug gevonden Ga maar eens kijken op http://www.geneseo.edu/~mab5/edpage.html En dan bijna onderaan de site Groeten Mandy

label.Geplaatst op 2003-02-10 14:54:43


geweldig bedankt!! groetjes lianne

label.Geplaatst op 2003-02-12 13:21:23


Ik hoop dat het de goede is en geen dank hoor Groetjes Mandy

label.Geplaatst op 2003-02-12 13:32:14

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren