© 2024 solvo B.V.

Rare duizeligheid en melatonine

na de laatste paar weken slecht geslapen te hebben, ben ik sinds 4 dagen geleden melatonine gaan slikken.. gister heb ik 4 x 0.1mg ingenomen. Toen ik 3 kwartier later even plat ging liggen en weer opstond werd ik nogal duizelig/draaierig, wat een beetje aanhield tot ik ging slapen, maar toen ik wakker werd en opstond was het er nog steeds.. nu telkens als ik even plat heb gelegen en weer opsta ben ik eventjes best duizelig.. Zou dit met de melatonine te maken kunnen hebben?

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren