© 2024 solvo B.V.

Slaapwandelen

Sinds een jaar op 4 ben ik begonnen met slaapwandelen. Ik doe hele genante dingen, zoals schilderijtjes van de muur afhalen. Ook heb ik zelf een keer mijn knie gekneusd tijdens het slaapwandelen. Verder praat ik ook altijd, soms zelfs schreeuw ik. Heeft iemand hier een oplossing voor?


Beste Lotje. Ook ik ben iemnad die vaak en veel slaapwandelt! Ik zelf kan mij er nooit meer iets van Herrineren maar mijn partner des te beter :-) Als tip zou kunnen helpen om een natte doek naast je bed te leggen dat als je gaat slaapwandelen dat je dan wakker wordt van de natte doek, als je een partner hebt kan hij of zij je voorzichtig! wakker maken ( dat mag volgens mijn huisarts!), Verder weet ik ook niet wat je er aan kan doen, misschien advies vragen bij instanties die iets van slaapziekten afweten?, misschien lucht het jou op dat als ik je vertel dat ik regelmatig een sigaretje rook als ik wandel dus dat is ook een beetje genant, maar ik heb mij er bij neer gelegd dat ik dat gewoon doe. en ben nu ook niet meer zo bang als ik ga wandelen. Hopelijk heb je er iets aan! Groetjes daca.

label.Geplaatst op 2003-04-26 13:28:51

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren