© 2024 solvo B.V.

Steken in onderbuik en schouder.

Ik heb sinds een jaar of 5 last van mijn rechterschouder als ik ongesteld ben. (alleen de eerste 2 dagen als ik ongesteld ben). Echt pijnlijke steken krijg ik dan in mijn schouder en heb er het meeste last van als ik in bed lig. Ben al verschillende keren naar de dokter geweest en naar het ziekenhuis. Ze denken endometriose. Ik heb een MRI scan gehad voor mijn schouder maar daar is niks op te zien. Ik ben niet meer aan de pil sinds mei en ik ben precies om de 4 weken ongesteld. Dus dat zit goed. Ik heb ook bijna elke dag steken in mijn onderbuik. Meestal links. Ik heb een vaginaal onderzoek gehad en een vaginale echo maar nergens niks op te zien. Heb ook een uitstrijkje gehad omdat ik vieze afscheiding heb maar ook dat was goed. Ik weet echt niet wat het is en wordt er gek van. Ik hoop dat ik in ieder geval kinderen kan krijgen want daar zijn we nu mee bezig. Weet iemand wat dit is??


Je moet om een uitgebreid bacteriëel onderzoek vragen. Je hebt geen maagklachten, maar waarschijnlijk last van een maagbacterie. Hiervoor krijg je een zware penicillinekuur. 7 dagen 7 pillen per dag. Pijn links onder in de buik wijst op een prikkelbare darm. Succes, sterkte en beterschap.

label.Geplaatst op 2008-10-26 18:23:03

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren