© 2024 solvo B.V.

Stekende pijn in oksel

Sinds een half jaar heb ik last van een gemene stekende pijn in de rechter oksel, alsof er een gloeiende naald in wordt gestoken. Mijn huisarts stuurde mij naar een manueel therapeut. Die dacht dat er sprake was van een beknelling en behandelde mij hiervoor. Het was korte tijd weg, maar kwam snel weer terug. Volgens de therapeut moeten de klachten in l behandeling verdwenen zijn, nou niet bij mij. Ook na de derde behandeling zijn de klachten niet weg. Wie heeft hier ook last van en suggesties voor een behandeling?

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren