© 2024 solvo B.V.

Steun in de rug

Ik weet niet of dit hier mag maar ik wil even jullie oproepen om mensen die je kent en het geestelijk of lichamelijk zwaar hebben een steun in de rug te geven door een regenboogkussen te geven. Ben zelf al tig jaar aan huis door ziekte gebonden maar kan toch nog zinvol bezig zijn door hier aan mee te werken. Zie www.regenboogkussens.nl Ook mogen jullie mij persoonlijk mailen. Weet zeker dat jullie genoeg kennen die het moeilijk heb door ziekte of wat ook. Mag dit hier niet geef dat aub eeb seintje Groeten en allen sterkte Dinie

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren