© 2024 solvo B.V.

Steunkousen

Wie heeft voor mij een tip om steunkousen makkelijk uit te krijgen, zonder dat je dat vermeemt in je schouders?


ze uit laten doen door en ander,want zelf gaat dat niet zo makkelijk.

label.Geplaatst op 2003-06-23 11:53:55


rollend naar beneden doen anders wil het ook bijna niet

label.Geplaatst op 2003-06-23 12:44:44


Bij de thuiszorgwinkel is een soort van plastic zak, gemaakt van parachutezeil, verkrijgbaar. Hiermee wordt het aan- en uittrekken van steunkousen een makkie, zowel voor jezelf als voor de hulpverlener. succes ermee elena

label.Geplaatst op 2003-06-23 15:40:19


Die plastic zak welke Elena bedoelt helpt alleen bij het aantrekken. Als de kous aan is verwijder je deze zak. Dus juist het krachtzetten bij het uittrekken van de kous is het probleem. Mijn schoonzus deed van die rubberen huishoudhandschoenen aan. Dan had ze meer grip, maar ik weet niet of het helpt. Je kunt het proberen. Succes

label.Geplaatst op 2003-06-26 09:57:10

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren