© 2024 solvo B.V.

Tik in oor

Hey, ik heb sinds een tijdje in mijn rechteroor af en toe een tik, als ik bijvoorbeeld met mn hoofd schut of een bepaalde beweging maak met mijn hoofd. Weet niet of het mijn oor is, of gewoon een bot ofso wat dat geluid maakt. Maar maak me zorgen dat het iets ernstigs is en mijn gehoord word beschadig. Als jullie nog iets meer willen weten, stel maar een vraag. Mvg Teun.


Hier is zomaar een vraag die spontaan in me opkomt Teun.... Waarom ga je niet gewoon naar je huisarts om te vragen wat er aan de hand kan zijn?????

label.Geplaatst op 2009-03-02 18:44:07


Jaa, ik heb het niet zo op dokters. Ben er een beetje bang voor, weet ook niet hoe het komt. Maar das het laatste wat ik wil. Mvg

label.Geplaatst op 2009-03-02 19:14:50


Stel dat er op je vraag wordt gereageerd en een aantal personen beschrijven de meest uiteenlopende kwalen, waar je verder niets mee opschiet....... Zou je die dan geloven?????? Kom jongen haal je zelf over die "angst" heen en ga naar de dokter. Hoe zeggen ze dat ook al weer....... "Voorkomen is beter dan genezen."

label.Geplaatst op 2009-03-02 19:37:55


Is idd ook wel zo, maar wil toch eerst ff kijken wat het kan zijn, en of ik het zelf op kan lossen. Dus als iemand enig idee heeft wat het is. Ik heb het nu ook als ik slik, in mijn linkeroor... Ik ben wel verkouden weet niet of dit ermee te maken heeft. Mvg

label.Geplaatst op 2009-03-04 15:36:42


Ik heb ook wel dat als ik slik dat ik iets in me oren hoor tikken, dacht gewoon dat dat normaal was. Heb er verder ook geen last van ofzo. Al ben ik misschien een slecht voorbeeld aangezien ik al sinds me 6de veel minder hoor. wat overigens niet door die tik komt hoor.

label.Geplaatst op 2009-03-04 23:09:46


Ik kom net van de dokter en het was dat als ikslik, de ingang naar mijn neus dichtgaat, en omdat ik verkouden ben maakt dit een geluid. Ook heb ik een ontstoken amandel, nu komt er bloed uit en is dat in een prop in mijn keel, ik heb net ff gekeken en zie nu ook helemaal achterin mijn een keel, iets wat lijkt op een blaasje, kan dit komen door keel ontsteking ? Ik heb niet echt zin om wéér terug te gaan. Mvg

label.Geplaatst op 2009-03-06 17:47:14


Ik heb net weer ff gekeken en het is niet een, maar ongeveer 3 blaasjes/blaartjes achterin mijn keel. Enig idee waardoor het komt/hoe het weggaat ? Ik heb voor de bloedprop in mijn amandel/aan mijn amandel "Claritromycine" gekregen. 2 maal per dag tablet inslikken. Iemand enig idee van die blaasjes ? Ze zijn oranje/rood van kleur en ze zitten alle drie horizontaal langs elkaar. Mvg Teun

label.Geplaatst op 2009-03-06 17:50:53

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren