© 2024 solvo B.V.

Uitslag.

Ik heb de afgelopen drie dagen het medicijn valeriaanextract in genomen voor de zenuwen voor mn rij examen dat ik afgelopen maandag heb gedaan nu had ik vannacht erge jeuk overal op mn buik en voeten. En nu heb ik allemaal rooie vlekken zitten. Weet iemand of dat komt door dat medicijn. Dat ik er misschien niet tegen kan? Groeten simon.


hoi simon Ik denk als ik dit zo lees dat je er allergisch voor bent en niet meer nemen joh als ze vinden dat je het kunt{rijexamen] dan kun je het ook een beetje vertrouwen in jezelf he? en succes

label.Geplaatst op 2003-04-01 23:28:13


Als je dit middel al drie dagen slikt is dit wel een late allergische reactie. Toch kun je hier beter even mee naar je huisarts gaan. Best mogelijk dat het een andere oorzaak heeft. Trouwens, ben je ook geslaagd? Zo niet, vraag dan voor de volgende keer een kalmerend middel van je huisarts!! Succes

label.Geplaatst op 2003-04-02 10:49:49

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren