© 2024 solvo B.V.

Vaste tong

Hoi, ik ben een meisje van 16 jaar. Ik heb een hele korte tong want die zit vast met zon draadje wat bij de meeste mensen achter aan de tong zitten, zit dat bij mij voor aan de tong. Ik kan mijn tong haast niet uitsteken, heeft iemand dit ook of kan ik er iets aan doen zoals los laten snijden? Please als er iemand tips heeft zeg het dan! Veel liefs ikke


hoi ikke, mijn zoontje van 10 mnd heeft dit ook (al vanaf zijn geboorte)ik heb het een paar keer gevraagd of er wat aan gedaan moet worden het antwoord is dan zolang hij er geen problemen met eten en drinken heeft dan hoeft er niets aan gedaan te worden. Heb jij wel last met eten en drinken dan zou ik er mee naar de dokter gaan en hem om raad vragen. heel veel sterkte

label.Geplaatst op 2003-04-27 13:58:26


HEY!! Ik ben ook een meisje van 16 jaar en ik zit met precies hetzelfde probleem. Ik heb er geen last van met eten en drinken maar toch wil ik graag dat er iets aan gedaan wordt. Ik ben blij om te horen dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem. Ik ben vanplan om ermee naar de dokter te gaan maar ik moet het er eerst met mijn ouders over hebben en dat is best lastig. XXX ME

label.Geplaatst op 2003-09-01 14:28:03

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren