© 2024 solvo B.V.

Virus op evenwichtsoorgaan??

3Jaar geleden vlak na de geboorte van mijn dochtertje voelde ik me wat duizelig en dacht uiteraard in de eerste instantie aan herstel hormonen bla bla..totdat ik midden in de nacht wakker werd van een draaiend gevoel....ik deed mijn ogen open en de hele kamer draaide om me heen en stopte niet meer ik was kompleet gedesoriënteerd en kots misselijk! Ik dacht direct aan de gekke koeie ziekte of een tumor ofzo...wat een angst!!! Godzijdank bleek het een virus te zijn die zich had genesteld op mijn evenwichtsoorgaan...noooooooit van gehoord! Heb hier 3 weken last van gehad en twee weken later kwam het in afgezwakte vorm even terug. Herkend iemand dit verhaal? Ik heb er namenlijk nooit iemand over gehoord!! Bedankt voor de reactie(s)


Ik heb gordelroos, Herpes Zostor, in het hoofd. Het gevolg was dat ik opstond met een aangezichtsverlamming aan de rechterzijde. Tevens wil het rechteroog niet dicht. Ook heb ik evenwichtsstoornis. Het is begonnen met een pukkeltje in het rechteroor. Hieraan vooraf had ik een stijve nek en een behoorlijke verkoudheid. Het pukkeltje veroorzaakte enorme pijn. Zijn er lezers of lezeressen die ervaring hebben met deze vorm van gordelroos. Zo ja, wat voor behandeling en wat zijn de resultaten.

label.Geplaatst op 2004-02-05 21:19:49


ja, dat kan voorkomen. Het heet een labyrinthitis en is een onschuldig, maar zeer vervelende, infectie die spontaan over moet gaan.

label.Geplaatst op 2003-09-01 17:14:33


Bedankt voor de reactie. Heb direct op alle mogelijke sites (helaas alleen Eng.) gekeken en het kwam inderdaad ook allemaal heel bekend voor! Is het zo dat als je dit eenmaal heb gehad (ik zelf heb het alleen nog ong. twee weken daarna gekregen in afgezwakte vorm en korter) dat je het vaker kunt krijgen? Bedankt voor de reactie Ka

label.Geplaatst op 2003-09-01 21:31:49


Ja!!! Kan heel goed! Mijn vriendin is er 3 jaar lang erg ziek van geweest, mee leren leven zeiden de artsen...er was nog 1 optie het evenwichtsorgaan lam leggen. En toen hoorde ze van Statenheide, een praktijk van alternatieve artsen. Ze is daar geweest en was binnen de kortste keren genezen. Haar reguliere artsen waren er niet blij mee, hadden nooit willen erkennen dat ze het over had gehouden van de griep, zoals zij altijd had beweerd en uiteindelijk waar bleek te zijn. Maak, als je er voor voelt, een afspraak met hun; Statenheide in Noordbergum ( frl)staat wel in de telefoon gids! En kom je er niet uit, dan mail je me maar. Fardou

label.Geplaatst op 2004-06-08 02:21:59


In principe kan je vaker krijgen. Het is net als een griep: een infectie met dit virus maakt je immuun voor dat virus, maar er kunnen nieuwe virussen ontstaan waarvoor je niet meer immuun bent. Het is wel zo dat een labyrinthitis niet zo heel vaak voorkomt, in ieder geval veel minder vaak dan een gewone griep. Grote kans dus dat dit eenmalig is geweest.

label.Geplaatst op 2003-09-03 17:41:30


Dat hoopte ik te horen dank je!!!

label.Geplaatst op 2003-09-04 12:52:17


1 jaar geleden werd ik s\'morgens wakker en toen ik mijn bed uit wilde stappen viel ik terug. De hele kamer draaide om me heen en ik kon niet lopen.In paniek ben ik naar de huisarts gegaan, die gooide het op stress.Dit heeft 5 dagen geduurt.1 jaar later was het weer prcies hetzelfde, alleen was ik deze keer veel misselijker. Deze nieuwe hiusarts zei me dat ik een virus had op mijn evenwichtsoorgaan. Ook ik had er nooit iets over gehoord.Ik ben wel opgelucht dat ik weet dat meer mensen er last van hebben, want ik geloofde mijn huisarts niet.Ik dacht dat er iets engs in mijn hoofd gebeurd was wat mij heel erg beangstigde. heel erg bedankt voor de informatie.

label.Geplaatst op 2004-10-02 00:38:07

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren