© 2024 solvo B.V.

Vraagje over mijn pijn

hallo ik weet niet of ik hem hier goed neerzet, maar ik heb een vraagje.. ik had vorige week last van me enkel ben naar de huisarts gegaan die vertelde mij u heeft een scheurtje in je enkelband.. me enkel was ook dik.. nu werdt ik vanmorgen wakker en was me enkel ineens helemaal over tot ik opstond voelde ik me knie die deed heel veel zeer, en toen ik keek was die aan de voorkant heel erg dik heel de dag nu al last van me knie en me enkel is in 1x over.. wat zou dit kunnen zijn vind het zo raar, maar als ik naar de huisarts ga heb ik er niet zo veel vertrouwen in aangezien die vorige week zei je hebt scheurtje in enkel band maar dat is toch niet van de ene op andere dag over? weten jullie dit please help me kan er amper mee lopen Groetjes Froukje

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren