© 2024 solvo B.V.

Vragen worden niet beantwoord

Het is jammer dat mensen die een vraag stellen op dit forum vaak geen enkele reactie krijgen. Is jammer, de volgende keer zal de vraagsteller zijn vraag stellen op een ander forum. Omdat ik als medicus de pensioengerechtigde leeftijd heb bereikt heb ik een zee van tijd om mijn bijdrage te leveren op dit forum. En zal hier gretig gebruik van gaan maken. Groeten jan clabbers orthopeed/kno/heelkunde


Het is nog vreemder dat de redactie niet eens reageerd op mijn E-mail, als je zo een site of forum in stand wilt houden wordt je als redactie t.z.t. ook niet serieus meer genomen. Groeten Jan Clabbers

label.Geplaatst op 2010-08-10 16:57:28


Beste Jan, dit is mij ook al meerdere malen overkomen.Vaak gaan mijn reacties de mist in met verzenden en worden niet geplaatst,omdat de verzending is mislukt.Een reactie geven,kost vaak een half, tot een heel uur, om duidelijke uitleg te geven en als deze verloren gaat, is het zonde van mijn tijd.Ook zie ik vaak later dat mijn reacties na enige tijd verminkt zijn en dus waardeloos zijn geworden. Ik heb bovendien nog een vraag voor je,waarom word zilversolution niet gebruikt in de normale medicijnkunde? Is bij de meeste artsen ook onbekend.Dit middel kan in veel gevallen een verrassende uitkomst geven.Vaak zijn mensen door verschillende bacterieen besmet, die resistent zijn en mensen levensmoe maken.Zilver heeft bij mij, dit probleem heelemaal genezen.Ik ben meerdere malen door een teek gebeten en heb daar de gevolgen van ondervonden. Graag uw reactie hierop.Groetend, Jan.

label.Geplaatst op 2010-08-14 00:50:50


Binnenkort komt er een nieuw forum die door mij opgezet wordt en ook ziekenhuis gerelateerd wordt. De makers van ziekenhuis.nl zijn meer geintresseerd in het commerciele dan het bijhouden van een forum. Als je een forum geen support wilt geven moet je er niet aan beginnen. We hebben met aliassen mailtjes gestuurd met het verzoek de mogelijkheden voor betaalde advertenties, Beetje beneden peil dat men dan wel gretig antwoord geeft op de advertentie vragen en niet op vragen die gewone bezoekers stellen aan de redactie. Omdat ik banden heb met bedrijven die op deze site advertenties plaatsen zal ik hun voorleggen of ze zich vereenzelvigen met de opzet en de werkwijze van een dergelijke site. Heb een mail lijst gekregen van een medewerker van deze site ( die anoniem wil blijven)van alle geregistreerde forumbezoekers. Deze worden binnenkort allemaal geinformeerd over de opzet van de nieuwe site, waar je altijd antwoord zult krijgen op je gestelde vragen. Fatsoen siert de mens. Groeten Jan Clabbers

label.Geplaatst op 2010-08-15 20:17:42


Geachte heer, Hoe weet ik of u arts bent. Met vriendelijke groet.

label.Geplaatst op 2010-08-16 16:57:18


Hallo Josefien, Je zult moeten aannemen dat ik arts ben. Ik weet ook niet of je Josefien heet of bent, je mail adres is als anoniem niet te zien op dit forum. Groeten jan Clabbers orthopeed.kno/heelkunde

label.Geplaatst op 2010-08-16 19:26:26


Beste Josefien, lees Jan zijn reacties en de aangedragen behandelmogelijkheden,dan moet je het wel geloven en mag je gerust veel respect hebben,voor een mens, die zijn hele leven in dienst van de zieke mens heeft gestaan. Deze dokter is practies een alround arts en nog van de oude stempel.Bij de meeste jongere artsen,ben je vaak minder goed af. Deze missen de ervaring, die ze opdoen naar mate, dat ze ouder worden en maken dan regelmatig vergissingen.Op spreekuren, zijn ze tijdgebonden en door de onkunde van de patienten, krijgen ze niet altijd de goede informatie.Fouten liggen dan ook vaak hieraan ten grondslag. Groetjes Jan van een andere Jan.

label.Geplaatst op 2010-09-30 00:09:58

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren