© 2024 solvo B.V.

Wacht tijd eerste hulp

ik wil graag als oma van een kleindochter melden,dat ik de wachttijd van gisteren [zaterdag!18 april] wel zeer lang vond!onze kleindochter had voor de 2 de keer haar polsje gebroken helaas! bij dit ongelukkige voorval is eigenlijk nog het ergst de lange tijd dat dit gezin moest wachten voor dat de kleine meid aan de beurt was 4!!!!!!! uren!!! belachelijk toch? er was een gezin vanaf 11 uur s,morgens in de wachtruimte,en werd om 4 uur geholpen!!! zo ook ons kleinkind.het is al moeilijk om een kind met pijn gerust te stellen ,laat staan om ze bezig te houden al die verloren uren! het verplegend personeel vroeg zelf,om dit te melden als klacht !!!onderbezetting zou de oorzaak zijn. ik snap best dat je niet gelijk aan de beurt bent,maar zo lang wachten???????? waarom niet doorsturen naar een ander ziekenhuis,???? als de bezetting zo krap is? ook is het moeilijk om weg te gaan om iets te regelen en/of te drinken enz,je bent bang dat dan net jij word geroepen!dus zitten waar je zit is het besluit. ik ken het beleid niet voor de personeelsbezetting ,op zaterdag,maar je kan er met je verstand wel bij,dat juist op dat soort dagen [vrije!] er waarschijnlijk meer ongelukjes gebeuren!!!als je dat weet,zet dan meer mensen in!!!er zijn er zat die graag in het week-end willen werken .en het lijkt mij voor het personeel ook niet zo rustgevend om met hele families en schreeuwende kids geconfronteerd te worden zo een lange tijd.dus....kijk eens of er niet juist op dat soort dagen iets beter geregeld kan worden. aub! ik moest dit even kwijt,temeer dat het personeel het er ook mee eens was. 4 uur is veel te lang! oma van tessa.


hallo oma van Tessa, het is inderdaad belachelijk en onacceptabel dat je met een kind met een gebroken pols 4 uur moet wachten! Wat een slecht beleid!!! sterkte met de klein. omavansaartje

label.Geplaatst op 2009-04-19 18:38:50


Hallo Oma van Tessa, Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten. Ik heb jaren in een ziekenhuis gewekt en weet dat ze patienten op klacht indelen. Zo heeft iemand met een zware bloeding voorang op iemand met een verzwikte enkel. Tegenwoordig kampen ze ook nog eens met te weinig personeel. Het is niet goed te praten maar zo werkt het tegenwoordig helaas. En heel fijn om te weten; Alle ambulances die binnen komen hebben altijd voorang! Al is het iemand die heeft gebeld voor een splinter in zijn vinger. Daarom zou ik als ik u was de volgende keer gewoon 112 bellen. Zo weet u zeker dat u gelijk geholpen wordt. Groetjes, Jet

label.Geplaatst op 2009-05-27 21:48:00

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren