© 2024 solvo B.V.

Wat is er mis met me ogen?

hallo ik heb de laatse tijd steeds last van mij ogen als ik in het donker ben en kom in het licht of anders om dan zie ik soms alemaal kleuren stipjes. of het zicht word even donker- wazig heel apart. en ochtends als je wakker word heb je wel is korreltjes in je ogen dat heb ik de heele dag door wel 7 x als het niet meer is. wie weet wat er mis kan zinn of wat ik zou moeten doen? hartelijk dankt voor je reactie


De kleurtjes zeggen me weinig maar voor de korreltjes in mijn ogen moet ik tweemaal daags poetsen met Blephadosis steriele pads. En dat verlicht.

label.Geplaatst op 2009-05-29 18:49:42

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren