© 2024 solvo B.V.

Wat kan dit zijn ?

Ik heb de laatste tijd nogal vaak dat mijn vingers heel erg tintelen Wie weet wat dit kan zijn en/of wat de oorzaak kan zijn Ik hoop dat iemand me antwoordt kan geven groet Mandy


Het heeft weinig zin om te speculeren wat er eventueel aan de hand kan zijn. Want daar heb je helemaal niets aan. Ga gewoon even langs je huisarts.

label.Geplaatst op 2003-07-12 08:25:50


hoe jonhg mag je wezen, en de onzekerheid die je hebt, probeer dat op te lossen en het resulteert in je eigen ik

label.Geplaatst op 2003-06-14 18:24:02


Aan de klachten te lezen vermoed ik dat je veel spanning maakt in de schouders en/ of armen. Er worden zenuwen en bloedvaten bekneld, waardoor bepaalde functies belemmerd worden. Klopt het dat je met computers werkt (kijk uit voor RSI!)of dat je de laatste tijd niet lekker in je vel zit (gestresst bijv.) Ga naar je huisarts en vraag een verwijzing naar oefentherapie-Mensendieck! Sterkte!

label.Geplaatst op 2003-06-24 19:04:29


Ik ben 27

label.Geplaatst op 2003-06-14 19:53:01


Misschien is het een tunnel syndroom, heb het zelf aan beide handen gehad en ben eraan geopereerd. Ik had vooral last van krampen in mijn handen bij het "fijnere" werk zoals bv een knoop aanzetten, aardappels schillen enz. De tintelingen had ik voornamelijk s'nachts en dan in zo'n ernstige mate dat ik wakker werdt van de pijn en tintelingen. Als dit allemaal herkenbaar is voor je dan zal het wel een tunnelsyndroom zijn. Sucses Jonneke

label.Geplaatst op 2003-07-07 18:19:49


kan wezen dat er een zenuw enigzins wat bekneld zit door een bloedvat ofzo,die die tintelingen en evt pijn veroorzaken.

label.Geplaatst op 2003-06-23 12:01:43


en is er iets wat ze daaraan kunnen doen want ik raak ook de kracht in mijn hand kwijt namelijk groeten

label.Geplaatst op 2003-06-24 17:40:36

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren