© 2024 solvo B.V.

Wat kan dit zijn ?

Ik zit met het volgende probleem Sinds een week heb ik iedere keer last van een brandende tong Wie weet wat dit zou kunnen zijn alvast bedankt


Wanneer heb je precies last van die brandende tong? Met eten, drinken? Geen idee wat de oorzaak is daarvan? Ik zou in ieder geval er voor zorgen dat je veel water drinkt. Bij brandwonden moet je tenslotte ook koelen. En als je dus een branderig gevoel hebt zou ik beginnen met veel koud water te drinken of iets anders wat koud is. Kun je trouwens iets aan je tong zien? Is het ook erg rood en dik? Misschien kan ik je verder helpen als je deze vragen ff beantwoord. Veel sterkte.

label.Geplaatst op 2003-02-27 09:56:15


ook blaasjes aan de binnenkant van de lippen. lijkt wel of je iets gegeten / gedronken hebt wat veel te heet was. niets aan doen, of naar dokter voor een pijnstillende vloeistof. gaat over binnen twee weken. het beste Marie

label.Geplaatst op 2003-03-11 19:19:21


Hoi Marieke Nee ik krijg het gewoon als ik in bed lig of televisie kijk Maar je ziet er verder ook niks aan want dat was het eerste wat ik deed toen ik het had kijken of ik iets zag !! Alvast bedankt voor je antwoordt Groeten Mandy

label.Geplaatst op 2003-02-27 11:12:25

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren