© 2024 solvo B.V.

Wat moet ik dopen (Zelfmoord)

lieve mensen ik ben een meisje van 17 jaar een kwart jaar geleden is het uit gegaan met me vriend (deze was me eerste) ik heb er nu nog steeds last van dat ik de hele dag aan hem denk ik voel me de hele dag klote ik heb inmiddels een nieuwe vriend waar ik twee en een half maand mee hebt maar dit gaat ook niet goed omdat iok steeds aan me ex denk ik word soms zo deprie dat ik dood wil dus mensen weet eimand wat ik er tegen kan doen dat ik weer gelukkig kan zijn help me dan groetie Angel


Ga naar iemand die je vertrouwd(huisarts, leraar) en vertel je verhaal. Mogelijk dat deze je verder kunnen helpen. Of bel eens met een telefoon voor mensen in nood. Het leven is te mooi om jezelf dood te wensen. Ik hoop dat jij dat ook weer in gaat zien!

label.Geplaatst op 2003-04-01 19:11:34


Beste Angel, Bel eens met de kindertelefoon 0800-0432. Voel je niet te oud, want ook oudere kinderen en soms jongvolwassenen bellen daar wel eens naar toe. Het is gratis en anoniem dus kan je ook bellen zonder je naam te zeggen. Je kan ook naar de volgende website gaan voor meer informatie: http://www.kindertelefoon.nl/ Praten werkt het best al is het anoniem.

label.Geplaatst op 2003-04-01 19:49:11


hey meissie!! ik ben zelf ook 17 jaar en weet hoe het is om het gevoel te hebben ''dood'' te willen. Het beste is om een vertrouwde persoon te zoeken dit kan een vriend/vriendin zijn. Maar vaak(hoe goed ze het ook bedoelen) heb je het gevoel dat je je aansteld of zeurt. Daarom is het het beste (bij mij en misschien ook bij jou) om via de huisarts naar een maatschappelijk werker te gaan, omdat deze niet partijdig is en zeker niet zal vinden dat je je aansteld ofzo. Ook als je geen zin meer heb kan je stoppen waarneer je wil. Wat betreft deze jongen, het is het goed als je alle spullen van hem op bergt en zorgt dat je hem niet vaak tegen komt, want anders lijf je het liefde gevoel houden. Misschien kan je ook goed met je vriend hierover praten want als je telkens met je gedachten bij je ex bent word het voor je vriend het ook moeilijk om het te begrijpen en wie weet is hij wel een goed luisterd oor, want dat is want je nodig heb. Succes Kus Sigrid

label.Geplaatst op 2003-04-15 11:45:20

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren