© 2024 solvo B.V.

Weet niet wat ik heb?

Hallo, Ik heb al enige tijd last van klachten die ik niet kan plaatsen ze zijn niet continu aanwezig maar komen wel met regelmaat terug. Afgelopen nacht heb ik het wederom gehad, de klachten/verschijnselen die ik dan heb zijn als volgt: * hevig onrustig gevoel in heel mijn lichaam maar vooral in armen/handen en benen. * samentrekken van de spieren in de handen tot vuisten en dan ontspannen ze weer. * Strekken van het gehele lichaam en weer ontspannen. * Nadien enorm moe maar op het moment zelf hyper met continu beweging in de ledematen. De klachten komen vooral sávonds als ik ga liggen. Komt iemand dit bekent voor of heeft iemand een idee? Bedankt alvast voor jullie meedenken.


is het een idee om de huisarts te bezoeken?

label.Geplaatst op 2009-07-10 11:15:30


ik demkt dat u last hebt rls legs dat is onrustige benen en armen mijn vrouw heeft dat ook kijk maar google bert

label.Geplaatst op 2009-07-10 14:57:53


Hoi, Dit lijkt een beetje op wat mijn man heeft, maar dan alleen in zijn benen. Dat heet restless legs. Google het maar even, misschien vind je herkenning. Sterkte!

label.Geplaatst op 2009-07-10 15:36:56


Goedenavond Ik heb hetzelfde gehad en het het restlesslegs,hier heb ik een medicijn voorgehad en wel Sifrol en het helpt.

label.Geplaatst op 2009-07-18 20:57:02

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren