© 2024 solvo B.V.

Werken in de zorg

Kan ik met een Pabo diploma aan het werk in de zorg? Zo ja, wat voor werk zou ik kunnen doen?


Ja, maar dan moet je natuurlijk wel een mbo.v of hbo.v opleiding doen, verpleegkunde is echt een vak hoor.

label.Geplaatst op 2003-11-17 16:42:08


Ja, dat snap ik. Maar ik heb een Pabo diploma. Kan ik dààr ook wat mee? Hoeft niet per se verpleging te zijn, maar een baan in de zorg.

label.Geplaatst op 2003-11-18 17:58:21


Wat versta jij onder zorg?

label.Geplaatst op 2003-11-20 15:36:47


jazeker kun je pabo werken in de zorg bv ziekenhuisscholen en op kinderafdelingen aktiviteiten enz,groetjes margrithe

label.Geplaatst op 2003-11-22 10:56:16


als jij daarmee aan de slag wilt in de zorg dan zul je toch ervaring of kennis moeten hebben mbt de zorg. Je kunt mensen niets leren over een onderwerp waar je niets van afweet. misschien kun je een open sollicitatie weg doen, met de vraag bijgeschoold te worden over het onderwerp waar jij mensen over wilt bijscholen. Maar ik denk dat de kans klein is dat ze zo iemand nodig hebben. zeker gezien de bezuinigingen die nu in de zorg bezig zijn zullen ze die functie niet nodig hebben.

label.Geplaatst op 2003-11-27 18:48:11

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren