© 2024 solvo B.V.

Wie kan hulp verlenen?

Hallo. Ik heb een Probleem: Ik kom vanuit Duitsland en ben naar Nederland verhuisd. In Duitsland had ik altijd onbeperkt toegang naar slaapmiddelen en anti-depressie-medicijnen. In Nederland is zo iets niet te verkrijgen en ik kan geen arts vinden die mij de voor mij noodzakelijke hoeveelheid van bij voorbeeld 3 pakjes Oxazepam-50 en 2 pakjes Paroxetine-20 per maand voorschrijft. Ik ben daardoor genoodzaakt mij dure Slaapmiddelen vanuit Brazilië of Thailand via het internet bezorgen te laten of deze zelf over de Duits-Nederlandse grens te smuggelen. Is er echt geen ander oplossing in Nederland? Ik heb chronische slaapstoringen omdat ik hyperactief ben en kan in Nederland (Omgeving Ommen) geen Arts vinden die mij voldoende mediceijnen voorschrijft. WIE KAN MIJ AAN STERKE RUSTGEVERS EN SLAAPMIDDELEN HELPEN? (Voor een NORMAALE Prijs !!) Ed


Ik begrijp uw probleem. Maar dit kunt u niet via internet oplossen. Dat raad ik u echt sterk af. Maak een afspraak bij een huisarts bij u in de buurt en praat nogmaals met hem over uw probleem. Leg hem uit dat u in Duitslang wel bepaalde medicatie voorgeschreven krijgt. Doet u dit via internet en u komt in de problemen dan is het niet de zorg van de arts. Hij heeft u deze niet voorgeschreven. Dat heeft u dan op eigen houtje geregeld. Of het dan overigens strafbaar is, daar weet ik weinig vanaf. Ik weet zeker dat u en de huisarts samen wel tot een oplossing komen. Bovendien werkt oxazepam etc. ook zeer verslavend, let hier echt goed mee op! Mocht u nog vragen hebben, beantwoord dan mijn bericht.

label.Geplaatst op 2003-07-25 09:18:54

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren