© 2024 solvo B.V.

Wie kan mij info geven?

Mijn man klaagt al een tijdje over dat hij zin in iets zoets heeft (b.v.chocolade, snoepjes) de laaste tijd pakt hij ook fruit. Nu dacht ik dat hij misschien het tegen overgestelde had van suikerziekte, ik heb op het internet eens rond gekeken maar de symptomen pas ziet bij hem. Kan iemand mij vertellen waar het van daan kan komen. alvast bedankt


Hoi, ik zou je adviseren,dat je man eens zijn suiker laat prikken,dan ben je zeker. Ik heb het tegenovergestelde van suikerziekte, heb altijd suiker op zak, als ik me flauw voel en geen suiker bijheb,dan moet ik snel ergens een cola drinken of ik verlies het bewustzijn. Bij grote inspanning verbrand je sneller je energie en zakt de suiker ook snel,dan komen mijn kids direct glas limonade geven en gaat de flauwte over. Dit wetende houd mijn huisarts er veel rekening mee en word ik regelmatig geprikt om glucose te meten. OOk al lijken jou man zijn symptomen er niet op,een arts raadplegen kan nooit kwaad. Succes!

label.Geplaatst op 2003-11-29 00:42:35

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren