© 2024 solvo B.V.

Wie kan mij vertellen

onder welk ziektebeeld bronchitus valt. Ik zou graag willen weten waar je last van hebt als je bronchitus hebt alvast bedankt


Bronchitis valt onder de afdeling longziekten. Alleen is deze site niet echt up to date. Dus surf daarom naar b.v. google.com

label.Geplaatst op 2003-03-07 13:18:22


Hallo! Chronische bronchitis valt onder COPD (chronical obstructive pulmonary diseases) Een verzamelnaam van verschillende longziekten. Misschien staat er op de site van het astmafonds ook wel iets ( in idere geval over chronische bronchitis) adres: www.astmafonds.nl

label.Geplaatst op 2003-03-07 22:05:45


ik ben nu 44 jaar, maar tot op de leefdtijd van ongeveer 16 heb geregeld last gehad van Bronchitus. nu merk ik niets meer ! ik had grote problemen met bv de trap in het huis op te lopen. ik was kapot. vergelijk het met het feit dat je gaat fietsen. en je wil over een brug fietsen. de opgaande helling lijkt in zo\'n situatie oneindig. je komt niet meer vooruit.je bent moe , dood moe, waar is de lucht die je behoort in te ademen. zelfs afstappen kost moeite. en dit terwijl je oma met gemak je voorbij fietst. Mijn gevoelige huid werd hierdoor nog extra droog ook. mijn ouders hebben vaak besloten vakantie te vieren in gebieden waar schone lucht aanwezig is. De bergen, bossen. op m\'n 16e heb ik nog een keer een beetje de symtonen gehad tijdens een flinke verkoudheid. daarna nooit meer. het beste,Marie. ik hoop dat deze info je verder helpt.

label.Geplaatst op 2003-03-11 12:55:17

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren