© 2024 solvo B.V.

Ziektebeeld

Beste allen, Ik ben op zoek naar informatie en mogelijkheden voor het ziektebeeld dat een kennis van mij vertoond. Hij is 25 en nadat hij een aantal jaar geleden ingestemd heeft met zijn ontslag, komt er niets meer uit zijn hand. Aan het begin rookte hij regelmatig een joint maar dat is nu niet meer zo. Hij brengt bijna dag en nacht in bed door, maar slapen doet hij pas diep in de nacht. In de middag komt hij er uit om wat te eten, maar vervolgens gaat hij op bed zitten om televisie te kijken of te gamen. Hij is in een behoorlijk isolement geraakt, de enig die hij ziet is zijn moeder (hij woont thuis) en een gesprek is er niet met hem te voeren. Meestal moppelt hij ja of nee, maar er komt verder niets uit. Zijn moeder heeft al met de huisarts hierover gesproken en er is een keer iemand langsgeweest, maar deze man heeft uiteindelijk de jongen niet eens gesproken, omdat deze niet wilde. Heeft iemand een idee, hoe we met hem moeten omgaan? Hoe we hem kunnen stimuleren om weer wat te gaan doen? graag hoor ik van jullie, alle ideeen zijn welkom. Alvast bedankt

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren