© 2024 solvo B.V.

Zwakke blaas

Ik heb last van een zwakke blaas. Als ik een kop koffie en een glas frisdrank op heb en ik ben dan eenmaal naar de wc ben geweest blijf ik gaan. Dan moet minimaal 3 keer vlak achter elkaar. Ik zit dan elk kwartier zo\\\'n beetje op de wc. Op vakantie heb ik er ook last van gehad. Dan ga je \\\'s avonds uit eten en daarna nog wat slenteren door de straten en dan moet ik om de haverklap plassen. Ik ben het zo zat en wil graag weten of er iemand is die weet wat ik hier aan kan doen.


lijkt op blaasontsteking, dus naar de dokter plas laten controleren

label.Geplaatst op 2003-03-20 20:25:05


Ik had dezelfde klachten; na elke kop koffie plassen, lastig. Ik ben onderzocht en bleek een bacterie te hebben; geen echte blaasontsteking. heb een jaar lang antibiotica geslikt maar na twee keer een anafylactische shock (een zware allergische reactie) moest ik stoppen en weer kwam het terug. Ik ben onderzocht in het ziekenhuis, o.a. een plastest; plas je goed uit en met wat voor kracht komt de urine eruit. Ik bleek ook blaaspoliepen te hebben en ben hieraan geopereerd; even afkloppen maar de laatste maanden gaat het goed... Laat je dus verwijzen naar een uroloog, is echt belangrijk en hopelijk ben je er dan snel vanaf. Sterkte en succes Sandra

label.Geplaatst op 2003-03-21 11:40:38


Hoi Sandra, Ik had dezelfde klachten en bij mij werd het door een uroloog onderzocht en bleek Interstitele Systitis te zijn. (blaaspijnsyndroom). Ik wordt hier nu voor behandeld en met succes. Het is een soort chronische blaaswandontsteking. Kijk anders even op www.icpatienten.nl Succes! Groetjes Sheila

label.Geplaatst op 2003-03-23 17:41:47


Dan moet ik haast een chronische blaasontsteking hebben ofzo want ik heb het altijd, elke dag!!!!! Kan dat???

label.Geplaatst op 2003-03-21 09:52:58


Sandra, Bedankt voor je advies! Ik denk dat ik er inderdaad maar eens naar laat kijken. Het zal hem wel in de naam zitten!!!

label.Geplaatst op 2003-03-21 13:59:57