© 2024 solvo B.V.

Zwanger?

vorige maand heb ik onveilige seks gehad, toen ik nog niet aan de pil was. ik heb toen de morning after pil geslikt en ben die week begonnen met de pil. toen ik begon, begon ik op de dag dat ik ongesteld werd. raar was dat ik maar anderhalf tot 2 dagen heb gebloed en daarna mijn menstruatie stopte. ik slikte deze donderdag mijn laatste pil en zit nu dus in mijn stopweek. toen ik de pil 2 weken slikte heb ik onveilige seks gehad. ik las dat je in de stopweek meestal op de 2e dag ongesteld word, en zit nu op mijn 3e dag en ben niet ongesteld. ook heb ik vandaag seks gehad, maar voor de zekerheid met condoom. ik heb de bijsluiter van mijn pil doorgelezen, maar kan hier verder niks over vinden. moet ik mij nu zorgen maken over zwangerschap, of is het normaal dat ik nog niet ongesteld ben?

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren