© 2024 solvo B.V.

Zwangerschaps ischias

Mijn dochter is nu 14 weken zwanger. Ze heeft erge last van pijn in haar rug. Linkerkant, linkerbil. Op haar rug liggen kan ze niet meer. Ze staat de hele dag op haar werk(op platte schoenen). Wie kan iets meer vertellen over de symptomen van zwangerschapsischias? Ze moet over 2 weken weer naar de verloskundige en zal daar natuurlijk ook deze klacht voorleggen.


hallo harmina.het zou heel goed kunnen dat je dochter hier last van heeft als ik dit zo lees ,vaak komt het wat later in de zwangerschap voor ik denk dat het verstandig is dat ze zich[via de huisarts ] door laat verwijzen naar fysiotherapie wat een heel stuk verlichting kan geven ,succes

label.Geplaatst op 2003-04-10 21:35:50

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren