© 2024 solvo B.V.

Zweepslag al 5 weken genezing laat op zich wachten

Bijna 5 weken geleden heb ik een zweepslag opgelopen op mijn werk. Nog steeds kan ik niet normaal lopen, maar voorzichtig stappen. Op mijn tenen staan is onmogelijk. au au. Kramp krijg ik zodra ik de oefening doe de de fysiotherapeute heeft voorgeschreven. Dus moest dat weer afbouwen naar wat simpelere oefeningen. Maar ook snachts komt de kramp, of als ik gewoon stilzit of loop. De huisarts geeft hier niets tegen en zegt dat het erbij hoort, en dat het langzaam geneest. Maar toch ben ik er niet gerust op. Ook mijn fysiotherapeute vind dat ik inmiddels allang weer had moeten lopen. Loop in huis sinds enkele dagen zonder krukken, terwijl ik lees dat de meesten die al na 2 weken aan de kant zetten. Soms pak ik ze nog als het lastig is met de kramp enzo. Of als ik moe ben. Al met al duurt het mij nu veel te lang, wordt er een beetje sikkeneurig van, want werken doe ik nog niet. (heb een lopend beroep) Kan iemand mij zeggen of wie hier ervaring mee heeft?

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren