© 2024 solvo B.V.

Zweetvoeten

Goede morgen, Mijn vraag is vrij simpel. Wat kan men doen aan zweetvoeten. Wassen schijnt niet te helpen, want na een paar minuten begint het al weer.


Laat je eens voorlichten bij een goede drogist of apotheek. Er is genoeg te krijgen wat zweetvoeten tegengaat.

label.Geplaatst op 2003-06-17 12:40:46


een potje pedicare kopen bij de schoenmaker, sport winkel dit helpt heel goed. mijn man had ook last van zweetvoeten dit gebruikt en hij is er vanaf

label.Geplaatst op 2003-06-19 19:01:16


hoi, mijn zusje kan zich altijd helpen met wisselbaden. Eerst je voeten in warm water en dan in koud water, dit meerder malen herhalen. En natuurlijk goede schoenen dragen. succes, nursy

label.Geplaatst op 2003-06-26 13:55:54


Ik ken een aantal mensen die de zweetvoeten insmeren met zokzalf. gr'n Elena

label.Geplaatst op 2003-06-17 17:24:39


hoi mijn zoontje heeft ook behoorlijke zweet voeten,huisarts heeft eerst aluin poeder voorgeschreven maar dat hielp niks nu heeft hij een aluminiumhydroxychloride oplossing gekregen en het hept echt werkt ook nog ontsmettend want er zit alcohol in. dus vraag een receptje bij de huisarts want het helpt echt.

label.Geplaatst op 2003-06-27 21:57:09


heeft er niemand goede tips dan? ik wil ook wel weten wat je tegen zweetvoeten kan doen!

label.Geplaatst op 2003-06-19 16:57:40

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren