© 2024 solvo B.V.

ALLEEN

Hallo, Dit stukje tik voor mijn allerbeste vriendin. Die hele moeilijk tijd doormaakt. Heb in dit forum al wat meer getikt. O.a. over het feit, dat stent niet door lichaam geaccepteerd wordt. Ondanks de Plavix, ondanks gebruik nieuwste stent. Gevolg, iedere dag pijn......zelfde pijn als bij hartaanval, welke zij 3 januari gehad heeft. Sinds die dag nog niets normaal gegaan. Iedere dag, die pijn en de angst.......helpt de spray....of moet ik zo 112 bellen !!!!!! Waarom ik dit \'ALLEEN\' genoemd heb....... Omdat zij zich \'ALLEEN\' voelt. Omdat cardioloog zegt,.....alles is goed. Doe mn handen op mn rug. Kom over half jaar maar weer terug. Stent is geplaatst......en met bepaalde onderzoeken, blijkt dat de oorspronkelijke klacht......verholpen is. Kransslagader zat bijna dicht. Was heel kritiek... \'ALLEEN\' , omdat ze zich onbegrepen voelt. Ze gaat nu aan zichzelf twijfelen.......doe ik iets verkeerd......roep ik het zelf op.....de bekende vragen aan jezelf, als je het niet meer weet. ´ALLEEN´, omdat degene waar ze haar hoop op gevestigd had, de cardioloog.. zegt....doe mn handen op rug. Terwijl er ook gezegd is...door andere cardioloog..dat acceptatie van stent wel half jaar kan duren. En dat kans op herhaaldelijk opgenomen te worden......dat die kans er is. Dat heeft ze inmiddels al ondervonden. Want dan helpt de spray niet genoeg, vast bekend, de rose-gekleurde spray. Maar, dat van laatste stukje werd gezegd, door cardioloog, die haar begeleidde, op de I.C. De andere die zijn handen op zn rug doet,.....das de ´gewone´cardioloog zal ik maar zeggen. Zo, heb ik het begrepen...... Voel de machteloosheid bij haar. En zou haar willen helpen. Het enige wat ik kan doen,is luisteren.....wat ik maar al te graag doe. En dit........vragen stellen in forums. In de hoop een reaktie te krijgen , die haar goed doet. Merk, dat ze al zo veel twijfelt, dat ze het niet eens meer allemaal tegen mij vertelt. Dat ze het voor haarzelf gaat houden........maar dan niet doordat, ze er beter mee omgaat.... maar onder het mom van.........la maar....kheb toch niks.......... En dat vind ik heel erg. Dus......als er iemand is, die dit gevoel van ALLEEN zijn, herkent.....omdat hij of zij dit ook gevoeld heeft,of voelt, door wat dokter zei........wat dus bij allerlei situaties m.b.t. gezondheid kan zijn. Graag, een reaktie hier..............dat zou heel fijn zijn. Iemand, in zelfde of bijna zelfde situatie, das tuurlijk helemaal mooi, omdat te kunnen lezen. Alvast heel erg bedankt voor het lezen en meedenken. Groetjes.


Lijkt me heel moeilijk om in zo’n situatie je hoofd boven water te houden maar zo te zien lukt haar dat wel en daarvoor heb ik heel veel respect. Wens haar veel sterkte en succes!

label.Geplaatst op 2006-04-20 12:19:15


Dank je wel voor de reaktie. T zijn bemoedigende woorden. Zal ze aan mn vriendin laten lezen. Groetjes

label.Geplaatst op 2006-04-20 22:16:05


Hallo allemaal. Er zijn ondertussen vele ontwikkelingen en korte en langere opnames geweest van mijn vriendin. En het is er niet beter opgeworden qua ziektebeeld. Anderhalve week geleden na een opname kreeg ze te horen wat ze nu uiteindelijk markeert. Vaatfalen............. Met de mededeling, dat het niet te zeggen is, hoe lang het duurt voor er weer een verstopping is. Dat is niet te voorspellen. Eigenlijk is niks te voorspellen. Ze heeft nu drie stents.....bij laatste opname weer twee geplaatst. Ze voelt zich nu heel onzeker.....zelf weet ik ook niet meer hoe alles in te schatten. Is er iemand die bekend is met dit ziektebeeld. Want ik begrijp, dat verstoppingen herhaaldelijk zullen gaan voorkomen. En met wat voor tussenpozen....dat is niet te voorspellen.... Graag hoor ik meer erover. Alvast weer bedankt....voor het lezen en meedenken.

label.Geplaatst op 2006-08-03 10:55:30

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren