© 2024 solvo B.V.

Cardio Sport

Ik ben eind juni gedottert met drie stents plaatsing ik doe aan Cardio-Sport 80min per keer 4xper week en voel me hier heel lekker en goed bij maar thuis als ik rustig zit of zelfs bij een wandeling voel ik soms lichte kriebelende steekjes rechter-borst ik zelf kan het niet thuis brengen als wat toen met mij gebeurd is, toen was het midden op borst met zeer pijnlijke steken mijn vraag is, moet ik mij druk maken om deze lichte steekjes of heeft dit iets te maken met te veel of te intensief sporten?


Mindy, Ik denk dat alleen de cardioloog die de stents heeft geplaatst duidelijke antwoorden kan geven op je vragen. succes

label.Geplaatst op 2005-12-11 14:48:45

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren