© 2024 solvo B.V.

Coversyl

Even een vraagje.. Ik heb van mijn neuroloog coversyl gekregen 2 mg. Daar was ik mee gestopt omdat mijn bloeddruk perfect was. 120 - 70 Nu voel ik me al een tijdje niet zo lekker.. VEEL ERG VEEL STRESS EN SPANNING.. Ik gebruik ook diazepam.. 3 x daag 2,5 mg Nu voel ik snachts als ik ga slapen mijn hart bonzen.. Ik heb overdag een hartslag van rond de 100 dat heb ik trouwens altijd gehad.. vraag.. is dat niet te hoog? Ik heb vandaag weer een tabletje van coversyl geprobeerd na 4 maanden en t hartbonzen is weg.. Kan dat door coversyl komen? Wat raden jullie mij aan? Is zo hoge hartslag wel goed? Ik ga over 10dagen op vakantie.. voor 3 weken.. Groetjes Emmy

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren