© 2024 solvo B.V.

Daar ben ik weer ;-)

Raar, maar kon ineens niet meer inloggen. Zal even verslag doen van de selokeen die ik een tijdje heb geprobeerd. Op aanraden van de arts dus selokeen gaan gebruiken, omdat de hartkloppingen en de vele overslagen weer erg aanwezig waren. Helaas moest ik na een week weer gaan afbouwen van de huisarts, omdat het alleen maar erger werd. Ik had wel een rustige hartslag (ca. 60 terwijl ik normaal zo´n 84 heb), maar ik werd heel onrustig van die pillen. Mijn hart maakte rare sprongen en wilde kloppen op haar manier wat dus niet kon. Kan het niet goed uitleggen. Ik slikte het na het eten ´s avonds en na ongeveer 2 uur kreeg ik hele rare trillingen in mijn borstkas (zoiets als wat diana6 beschreef). De overslagen verdwenen niet en ook de hartkloppingen waren er nog, alleen zat de rem er op. Dus ben nu weer gestopt. Volgende week ga ik opnieuw naar de cardioloog. Gisteren was het weer zo extreem dat ik dacht nu moet het afgelopen zijn. Mijn hart sloeg in 1 minuut wel meer dan 10 keer over (is dat normaal?)Ik hoop dat we nu tot iets komen (misschien een ander medicijn wat beter werkt).


ik hoop dat de cardioloog je kan vertellen waar het vandaan komt of in ieder geval een medicijn dat wel helpt. succes

label.Geplaatst op 2006-02-12 18:55:07

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren