© 2024 solvo B.V.

Een paar seconde durende kramp

Ik heb al ruim 2,5 jaar last van korte (maar heftige) krampen aan de onderkant van mijn linker borst.(het is geen oppervlakkig pijn) Wat vroeger een keer in de zo veel tijd voorkwam, komt nu heel erg vaak voor. Soms meerdere malen op een dag. Het duurt wel elke keer enkele seconde. Ik ben 27 en volgens mijn dokter hoor ik op mijn leeftijd geen hart klachten te hebben en associeer het met krampen onder de spier. Haar advies: mezelf niet druk over maken, maar ik ben toch benieuwd als dit bij anderen ook voorkomt. Door iemand was er een keer een opgezwollen ader op mijn nek te zien voor een paar seconde. Precies op moment dat ik kramp had. Is het inderdaad iets waar ik me geen zorgen over hoef te maken?


Ik denk leo_lnrd dat het geen kwaad kan om bij een andere arts een second opinion te laten doen. Mocht je daar geen behoefte aan hebben vraag dan een verwijskaart aan je huisarts en raadpleeg een cardioloog. Succes

label.Geplaatst op 2008-10-12 14:21:04


TJA EEN TANTE VAN MIJ,HAD DIT OOK,NIETS AAN DE HAND VOLGENS DE H-ARTS,MAAR ZE IS IN DUITSLAND GEWEEST VOOR EEN ALGEHELE CHEKUP,EN IS ONLANG GEOPEREERD,OMDAT ZE EEN VERSTOPTE HALS SLAGADER HAD,DUS IDD VRAAG EEN SECOND OPINIUM,STERKTE REIKIMOEDER

label.Geplaatst op 2008-10-27 01:54:43

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren