© 2024 solvo B.V.

Hartkatheterisatie

Hallo AllemaalDaar ben ik weer. ZIE MIJN EERDER BERICHTJE De Hartkatheterisatie is uitgevoerd tijdens het onderzoek zei de cardioloog dat hij nietS bijzonders gezien had. Hij gaf dus groenlicht voor de Heupoperatie die was uitgesteld ( nu geplanned op 23 januari ) Ik blij iederen vertellen dat er niets met men hart was. Op 2 januari einduitslag van de onderzoeken echo, foto\' s bloedonderzoek etc. Nu bleek dat ik toch iets aan mijn hartklep (en ) heb was mij nog niet eerder verteld. Wat een teleurstelling Hoe of wat kon ik niet achterhalen en moet over 3 maanden terug komen.Moet wel medicijnen blijven slikken vanwege de bleoddruk o.a. Betablokker,aceremmer en bloedverdunner AllemaAL ERG ONDUIDELIJK Bij de echo ( dit was 4 weken voor de katheterisatie ) zei de cardioloog ( weer een andere ) dat er misschien iets aan een klep was vandaar het ruisje. Longarts luistert naar ruisje zegt ik hoor niets. Wat moet ik hier nu allemaal mee. Ik snap er echt niets mee van. Maar ik concentreer me nu eerst maar op de heupoperatie en daarna zie ik wel verder. Ik heb wel een foldertje gekregen en een kaartje dat iuk moet laten zien bij huisarts/tandarts i.v.m. ontstekingen. Wie weet er meer van en kan mij een beetje geruststellen. Of moet ik de cardioloog om naDERE UITLEG VRAGEN. graag wat reacties


Als ik jou was, zou ik in ieder geval de cardioloog vragen, wat je precies aan je hartkleppen hebt. Heb je misschien lekkende hartkleppen omdat je een foldertje mee hebt gekregen, die je aan de huisarts en aan de tandarts moet laten zien? Heb je uit het foldertje ook niets kunnen opmaken? Maar nogmaals, vraag het gewoon aan de cardioloog,je hebt gewoon het recht, om te weten, wat er met je aan de hand is. Succes, Tropical

label.Geplaatst op 2007-01-09 21:10:07

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren