© 2024 solvo B.V.

Hartproblemen

Beste, kan iemand mij vertellen waar ik de Engelse teksten kan vinden van bijsluiters voor bepaalde geneesmiddelen zoals in mijn geval \\\" Plavix \\\" en \\\" Marcoumar \\\" beiden nodig na een Coronarografie. Ik vertrek namelijk in januari volgend jaar voor 3 weken naar Afrika en zou deze willen meehebben. Groetjes en bedankt bij voorbaat, JP ++


Heb je dat al bij de apotheek geinformeerd? Misschien dat dat wel kan daar. succes

label.Geplaatst op 2005-08-15 14:48:07


Via de cardioloog van u kunt de nodige info krijgen, meestal (ben ik gewend van mijn werk) liggen op de polikliniek wel vertalingen van bijsluiters. Het is met name belangrijk dat u al u medicatie goed duidlijk op papier mee hebt. in een formalarium kunnen zij zelf ook opzoeken eventueel. maar ik ga er van uit dat u een onbezorgde vakantie kunt hebben.

label.Geplaatst op 2005-09-11 12:18:11

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren