© 2024 solvo B.V.

Hartstreek

Reeds jaren heb ik af en toe pijnlijke steken in mijn hartstreek. Sinds kort kreeg ik deze vooral als ik een tas koffie of een sigaret rook... Moet ik me zorgen maken?


Afhankelijk van wat je precies voelt kan je handelen.Voelt het aan alsof er iets opblaast dan is visolie een goed alternatief. Is vrij te koop,zowel bij de apotheek als ook in winkels waar voedselpreparaten worden verkocht.Een grote kapsule per dag kan wonderen verrichten.Na een aantal weken, kan het opvallen dat je het niet meer voelt. Is het gevoel anders,nl dat er iets leeg word getrokken, wat anders aanvoeld is visolie ook een goed middel.Zelf gebruik ik het al lange tijd.Mocht dit niet helpen, dan moet je via de huisarts naar een cardioloog, om een bloedvaten onderzoek te ondergaan. Dan word je bloed na gekeken en via een scan zien ze hoe het met je aderen is gesteld. Verdere behandeling is dan aan de cardioloog. Succes.

label.Geplaatst op 2009-10-24 01:51:14

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren