© 2024 solvo B.V.

Kramp op borst na verhoging beta blokker

ik heb net voor de 2e keer in lage tijd een kwart extra beta blokker genomen omdat ik ontzettende druk had op me borst. ik gebruik bisoprololfumaraat 5mg 1 tablet, nu heb ik dus 2 uur geleden een kwart extra genomen en nu heb ik steeds last van krampen/steken in de borst die dooschieten naar schouder en onderbuik, echt pijnlijk ! gebruik sinds vandaag omega 3 visolie capsules. iemand enig idee waar die kramp vandaan komt ? ik heb de beta blokkers gekregen tegen een bepaald hartritme stoornis


Ik zou in plaats van een Betablokker eens isordil aan de huisarts vragen. Werkt direct vaatverwijdend bij 'echte pijn op de borst'. Nooit zelf bepalen of je er een kwart pilletje bij zal nemen. Gevaarlijk. En het lijkt me handig als je precies weet wat voor ritmestoornis je hebt?

label.Geplaatst op 2009-06-26 23:15:05


Hallo Denise, je zal onderhand wel ondervonden hebben, dat visolie niet helpt tegen hartritmestoornis.Jouw klacht van die krampen, worden eerder door te hoge dosis van het medicijn,veroorzaakt.Raadpleeg via de huisarts de cardioloog die jouw hartritme stoornis behandeld.Zelf had ik 2,5mg van dat geneesmiddel, dat ik in halfjes innam. Smorgens een halfje na het eten en savonds een halfje. Ik had ook de zelfde klachten en mag nu met een halfje per dag doorgaan. Als dat een tijd lang goed gaat, mag ik er mee stoppen, om te kijken of de storingen wegblijven. Ga in ieder geval in overleg met de cardioloog. Succes.

label.Geplaatst op 2009-10-24 04:22:12

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren