© 2020 solvo B.V.

Kriebelhoest /Keelklachten bij gebruik Enalapril.

Zijn er mensen hier die dit herkennen bij gebruik van dit medicijn? Ik gebruik het nu zo,n 8 maanden , en heb deze klachten .


Ja ik herken dat en mijn advies is dan ook terug gaan naar de arts aangeven dat je last heb van de bijwerkingen en om andere tabletten vragen. Succes

label.Geplaatst op 2007-11-30 20:29:39

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren