© 2020 solvo B.V.

Maagklachten

Na een hartinfarct heb ik 2 stents gekregen en hierop volgend heleboel medicijnen. nadat ik stents heb gekregen begon ik pijn op mijn borst te krijgen. pijnwerd zo hefig dat ik terug moest naar ziekenhuis,ik ben 1 nacht ter observatie in ziekenhuis gebleven en er is niets gevonden. Later heb ik van mijn cardioloog een advies gekregen om naar een internist te gaan voor mijn klachten. Na een onderzoek (endecopie)bleek dat ik midenrif bereuk, ontsteking en maagzweer heb. Volgensmijn internist zou het komen door de medicijnen die ik gebruik. zijn er andere medicijnen er voor, medicijnen zij ascal en Plavix. Ozdemir


Vraag 1. Wat doet de internist met de constatering?? Vraag 2. Heb je deze vraag ook voorgelegd aan de interniost en de cardioloog???

label.Geplaatst op 2008-02-07 10:48:31


Hoi Rionet, Heb je niets gekregen tegen het zuurbranden nu blijkt dat je een breuk hebt in je middenrif? Vraag iets om het zuur te remmen, kan geen kwaad. Het breukje in het middenrif gaat niet weg en de klachten blijven en kunnen gevolgen hebben omdat het je slokdarm kan beschadigen. Succes!

label.Geplaatst op 2008-02-14 22:02:49

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren