© 2024 solvo B.V.

Mag je zwanger worden terwijl je een bétablokker gebruikt?

Wij willen binnenkort graag nog een kindje, maar ik gebruik al een aantal maanden Metoprololtartraat 100 mg 1 maal daags. Ik zie het echt niet zitten om hier mee te stoppen, maar zou het kwaad kunnen voor je ongeboren kindje? Heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand mij hier antwoord op geven? Ik hoop echt dat het kan, en zo niet zijn er dan alternatieven? In de bijsluiter staat dat er onvoldoende gegevens hierover bestaan...


dit moet je met je arts bespreken. succes

label.Geplaatst op 2006-01-12 18:10:48


als er in de bijsluiter al staat ; dat er nog onvoldoende gegevens ove bestaan , is het dus bij voorbaat al onveilig .alle medicijnen komen bij de het embryo te recht dus ga maar na , wat voor schade dat te weeg kan brengen overleg met je arts , Amber ( arts )

label.Geplaatst op 2006-01-20 17:39:09

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren