© 2024 solvo B.V.

Missen onderste holle ader / vena cava inferior welke gevolgen????

Hoi allemaal, ik heb een tijdje geleden van mijn hematoloog te horen gekregen dat bij een onderzoek ze erachter kwamen dat ik mijn onderste holle ader mis (vanaf ongeveer mijn navel 12 cm) Hij denkt dat dit aangeboren is. hij kon mij alleen geen informatie geven wat dit nu precies inhoud en waar ik op moet letten in de toekomst en wat ik kan verwachten. Op internet heb ik ook gezocht maar helaas niet echt een antwoord kunnen vinden. wie kent /herkent dit of weet wat het precies inhoud en de gevolgen? verder heb ik ook een erfelijk syndroom en andere aandoeningen dus dit staat niet opzichzelf helaas. alvast bedankt.


Hoy Inge 79,simpel gezegd houd het in dat die niet aanwezig is.Anders word het, welke funktie heeft die holle ader.dat is iets, dat de hermatoloog moet weten. Ook moet de persoon weten dat als het bloed ergens een blokkade tegen komt, het zelf een weg baant naar de plaats, waar het naar toe moest. Dit komt vaak voor bij vaatvernauwingen en is op een scan te zien. Je leeft nog steeds en ik neem aan, dat al jouw organen werken, dus geen zorgen.Blijkbaar kun je zonder, anders hadden de behandelende artsen er wel een inplantaat in gezet. Tegenwoordig kan er heel wat gedaan worden op dat gebied.Geniet van het leven, maar pas wel op voor overgewicht. Succes, Jan.

label.Geplaatst op 2011-03-06 00:14:58

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren