© 2024 solvo B.V.

Powerplate(trilplaat) na stend ?

Hallo, na een stend te hebben gehad in een kransadertje, sport ik weer regelmatig. Graag zou ik op z\'on Powerplate wat ontspannen. Kan een stend hierdoor van z\'n plaats? Zouden er deeltjes plaque kunnen loskomen? Groet, Pjotr.


Ik denk dat je die vraag beter aan een cardioloog kan stellen.

label.Geplaatst op 2007-07-07 19:13:40


inderdaad vraag het je cardioloog.Maar ik denk dat het niet verstandig is....

label.Geplaatst op 2007-07-09 14:48:42


Ik ken mensen die een powerplate thuis hebben en ze van de fabrikant pas mochten aankopen als ze een medisch attest konden afleveren dat ze geen hartproblemen hadden. Hebben bij een cardioloog langsgemoeten daarvoor. En stents, om het even waar in het lichaam, kunnen los komen te zitten. Misschien wel meerdere redenen om in uw geval niet op een trilplaat te gaan staan. Er zijn zoveel andere gezonde ontspanningsmogelijkheden...

label.Geplaatst op 2007-07-13 10:50:53

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren