© 2024 solvo B.V.

Ritmestoringen

ik ben voor 11jaar terug geopereert aan het ritme mijn hart sloeg toen konstan 180 tot 220 per min.ben daar voor in utrecht geweest ,en kreeg toen ook mijn eerste pacemaker. maar nu na al die tijd is het ritme weer vaak terug en voel ik me weer dood moe,en als ik z,n aanval heb gehad zweet ik heel erg tot dat die weer helemaal over is en daarna voel ik me heel erg misselijk. kent of weet iemand wat dat kan zijn.krijg wel weer een holter onderzoek maar baal ervan dat het er weer is .als je een antwoord weet mag je mijn ook mailen bvd..anitalangen@msn.com


hoi annamarie ik heb zelf ook ritmestoornissen waarbij mijn hartslag tussen de 200 en 300 gaat en na die tijd ben ik ook echt kapot. Krijg het hardstikke warm, wordt koortsig, zweet en ben super moe. Het kost mn lichaam dan vaak wel een paar dagen om weer helemaal op pijl te komen. dit hangt natuurlijk wel af van hoe lang een ritmestoornis geduurd heeft. Waar pntstaan jouw stoornissen. Ik heb last van atriale tachycardiene en flutters.

label.Geplaatst op 2004-10-21 20:27:36


hallo meisje. bij mijn was het boezemfibreeren en daarna ook nog in de kamers,ik heb in utrecht een maze operratie gehad en heb nu ook een totaal blokkade gekregen waardoor ik nu dus al jaaaren een pm heb helaas is steeds het probleem dat die pm aan de wandel gaat en hij dan heel vaak opnieuw geplaatst moet worden en daar baal ik zo van,eerst zat hij rechts nu hebben ze hem links gezet en ook daar had ik weer pech. als je meer wilt weten mag je me ook mailen hoor. anitalangen@msn.com

label.Geplaatst op 2004-10-22 13:24:36


Hallo, Ik ben 53 jr en heb last van boezemfibrileren, hoge en lage hslag. Heb inmiddels een pm en sta nu voor de keus: longablatie of doorbranden van AV knoop. Heb zelfde klachten. Vraag: heb je na totale blokkade nog problemen? Of gaan de klachten gewoon door. Tenslotte blijven de fibrilaties bestaan al voel je dat dan niet, volgens cardioloog. Zie uit naar bericht. Ria

label.Geplaatst op 2005-05-12 14:09:13

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren