© 2024 solvo B.V.

Spierpijn

hoi, Ik ben 4 weken geleden op 31 oktober geholpen aan mijn hart 1 donorklep 1 gerepareerd 1 ablatie maar ik heb spiierpijn aan mijn borst is dit normaal? Moe ben ik helemaal niet ik ben per dag 17 uur op en slaap 7 uur per nacht.


Mijn antwoord is kort en bondig.....JA. Om bij je hart te kunnen komen moest men je borstbeen doormidden zagen en met een spreider uit elkaar draaien. Dat is voor je borstbeen en alle spieren in dat gebied een onnatuurlijke houding. Na de operatie is de spreider weer dicht gedraaid en kon het borstbeen weer aan elkaar vastgemaakt worden. Dit doet men meestal met ijzerdraad. Daarna moet het borstbeen weer aan elkaar groeien. Zelf heb ik ongeveer 10 weken last gehad van stijve spieren. Je hebt dus nog even te gaan. Maar maak je niet ongerust, het hoort er allemaal bij.

label.Geplaatst op 2007-11-30 20:27:56

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren